نکات اساس عکاسی تبلیغاتی مواد شوینده
نوشته شده توسط : بهزاد

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی از مواد شوینده یکی از شاخه‎های عکاسی تبلیغاتی به شمار می‎رود که هر عکاس صنعتی بایستی با تسلط بر مهارت‎های کلیدی لازم در این زمینه بتواند عکس‎های زیبایی خلق کند. این شاخه از عکاسی جذابیت بسیار فراوانی دارد و شیوه طراحی و به نمایش گذاشتن عکس به مقدار زیادی وابسته به خلاقیت عکاس است.

در عکاسی از مواد شوینده مواردی همچون بسته‎بندی، رنگ و نوع مواد درون محصول شوینده بایستی به خوبی نشان داده شود تا مواد شوینده مورد نظر در ذهن افراد تصویری واضح و شفاف از ماهیت و کارآیی حک کنند. در نتیجه عکاس با کمک از تکنیک‎های عکاسی و مواد درون شوینده تصویری به یادماندنی و هم‎چنین منظم زیبا خلق می‎کند.

در این نوع عکاسی، افراد معمولا در تلاش هستند با توجه به نوع و کاربرد محصول فضاسازی لازم را انجام دهند و البته از انجام کارهای خلاقانه مانند به وجود آوردن حباب یا کف نیز غافل نمی‎شوند.

به هنگام عکاسی مواد شوینده اگر محصول مورد نظر شما دارای برچسبی با قسمت‎های طلایی است بایستی کلیه بخش‎های طلایی را در عکس خود ثبت کنید. برای انجام آن راهکار ساده‎ای وجود دارد. یعنی استفاده از یک برگه کاغذ A4 که از انعکاس آن برای قسمت‎های طلایی رنگ ماده شوینده استفاده می‎شود.

امکان این وجود دارد ابعاد محصول شما بزرگتر باشد. راه‎حل قرار دادن کاغذهای سفید و یا فون بردهایی به همین رنگ در برابر دوربین بوده و تنها کافی است به اندازه دهانه لنز دوربین محفظه‎ای برای عکاسی باز گذاشته شود.

بعضی از مواد شوینده دارای محفظه‎ای هستند که مایع داخل آن دیده می‎شود. به هنگام عکاسی از این مواد نوری از پشت را به کار بگیرید و در مراحل ویرایش عکس آن قسمت را بپوشانید. از جذابیت تصویر نهایی شگفت‎زده می‎شود.

باید گفت عنوان یکی از دشوارترین انواع عکاسی‎های تبلیغاتی به عکاسی از مواد شوینده اطلاق می‎شود.

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید





:: برچسب‌ها: عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی , مرجع عکاسی , عکاسی , آکادمی مرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: